We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tuindreef.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
Uiteraard zijn altijd de wettelijke regels omtrent garantie en conformiteit van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
De tuinzaden zijn natuurproducten waarvan de kiem- en groeikracht afhankelijk zijn van verschillende factoren waardoor de kiem- of groeikracht kan tegenvallen. Op de achterkant van de verpakkingen zijn duidelijk zaai-instructies vermeld, die kiem- en groeikracht ten goede komen. Tevens worden de zaden in laboratoria en op proefvelden getest om de kwaliteit te waarborgen.
Suggesties
Wij zijn doorlopend bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Heb je klachten over of suggesties voor de webshop, ons assortiment, onze informatieverstrekking of over onze service, stuur dan een bericht naar suggesties@tuindreef.nl. Je krijgt altijd binnen veertien dagen een reactie van ons terug.
Klachten
Heb je een klacht over de kwaliteit van de tuinzaden? Neem dan gerust contact met ons op. Je kunt de klacht sturen naar klachten@tuindreef.nl. Binnen veertien dagen krijg je altijd reactie. Geschillencommissie Mocht je klacht door ons niet kunnen worden opgelost, dan kun je dit voorleggen bij een geschillencommissie. Dit kan via de website van de geschillencommissie (www.sgc.nl), bij het Europese Online Geschillenplatform (ODR) of Stichting WebwinkelKeur.